sâmbătă, 3 mai 2008

De ce Consilier

Din 2002 am plecat de la ALTUR o societate de la care continua sa ia bani multi pe spinarea unor amarati cu foarte putine drepturi Veisa Alexe si Stoica Gigel.
Adica stanga si dreapta de la masa vesnicului director de Stefan Gheorghiu Nitu Rizea.
Am plecat pentru ca nu mai aveam incredere in echipa manageriala.
Eram inginer in sectie.Eram singurul din sectie care aveam o biblioteca de desene in ACAD si controlam gestiuni importante cu ajutorul calculatorului.
Eram lider de sindicat in sectie.
La sfarsitul lui 2002 cand aveam 42 ani a trebuit sa plec inainte de venirea iernii fara nici-o compensare salariala.
Dupa ce facusem tot ce imi statea in putinta a trebuit sa renunt.
Echilibrul s-a rupt.
Cati s-au sinucis datorita unor astfel de nemernicii?
Banuiesc ca ar fi fost foarte fericiti dumnealor daca in loc sa imi fac acum un Blog as fi fost doar o amintire.
Oamenii in care credeam s-au pierdut intr-un nor imens de lasitate si interese marunte.
Un electrician analfabet triumfa.Sprijinit sa devina jurist sa fie prezent la cursuri cu toate ca era trecut prezent la servici, ajutat de Nitu Rizea, triumfa.
El era director de personal si eu un nimeni.
Acest om mai este inca consilier local.

Niciun comentariu: